Szukaj książki

Tarryn Fisher - Mimo moich win EPUB,MOBI,PDF



OPIS KSIĄŻKI:

Nigdy nie byłam i nie jestem bez winy ale zanim mnie osądzisz, pozwól, że coś Ci powiem. Pomyśl o mężczyźnie, którego bardzo kochasz. Następnie pomyśl  o każdej wspólnej chwili wypełnionej rozmowami i milczeniem, o lepszych i gorszych dniach, o budzeniu się u jego boku. A teraz pomyśl sobie, że go tracisz. Ktoś wyszarpał, wykradł ukochanego z Twojego życia i zostawił pustkę. 

To strasznie niesprawiedliwe prawda? Mogłabym odpuścić, zapomnieć, wyjechać… Czy zrobiłabyś to samo, gdyby w grę wchodziło odzyskanie każdego wspólnego dnia z ukochanym? Do tej pory bardzo cierpiałam. Teraz wzięłam się w garść, postanowiłam pójść na wojnę, nawet jeśli to oznacza, że inni też będą cierpieć. Miłość zawsze boli i nadszedł ten czas, by przygotować się na rany i blizny. A Ty, mimo moich win, nie potępisz mnie. Widzę, że już się wahasz, patrzysz w stronę ukochanego i myślisz, ile byłabyś w stanie poświęcić, by go odzyskać.

 

http://goo.gl/lmQs1U

 

OPINIA CZYTELNIKÓW
ODDAJ SWÓJ GŁOS.
289 POLECAM / 09 SŁABE